среда, 4 мая 2011 г.

Моделі навчання


Моделі навчання
Пасивна модель навчання
Вчитель -   лідер, єдина ініціативна особа
Учень – об’єкт
Форма спілкування – монолог
Об’єкт навчання засвоює і відтворює матеріал, переданий йому вчителем, текстом підручника і тощо – джерелом правильних знань. Учні лише слухають і дивляться, не спілкуються між собою, не виконують якихось творчих завдань.
Навчання за зразком, вербальний виклад.
Активна модель навчання
Учитель – консультант
Учень -  суб’єкт     
Між учителем і учнем – діалог.
Творчі завдання, групові форми завдання
Учень – суб’єкт навчання виконує творчі завдання, вступає в діалог з учителем; самостійна робота;  запитання від учня до вчителя і навпаки; творче мислення.
Інтерактивна модель навчання
Учитель – суб’єкт
Учень – суб’єкт
Учитель і учні рівноправні партнери
Між учнями взаємонавчання.
Учень і вчитель є рівноправними, рівнозначними суб’єктами навчання;
Учень розуміє, що він робить, рефлексує з приводу того, що знає, вміє і здійснює; навчальний процес відбувається за умови постійної, активної взаємодії всіх учнів;
Відбувається спів навчання, взаємонавчання;
Моделювання життєвих ситуацій;
Спільне вирішення проблеми на основі аналізу обставини та відповідної ситуації

Комментариев нет:

Отправить комментарий